Radisson Blu blev vinnare av ServiceScore 2014!

Hotellkedjan Radisson Blu vann ServiceScore’s pris inom kategorin Hotell för andra året i rad.
Det är en utmärkelse baserad på svenska konsumentundersökningar som genomförs av undersökningsföretaget ServiceScore. De utför årligen ett flertal omfattande kundundersökningar där de mäter hur konsumenter uppfattar servicen de får från olika företag inom en rad olika branscher.

I år var det 3 000 kunder som deltog i undersökningarna och över 130 företag och organisationer blev utvärderade utifrån den service kunderna anser sig ha fått i förhållande till sina förväntningar.

Radisson Blu är en del av Carlson Rezidor Hotel Group som har över 1 300 hotell i drift och under utveckling, fördelade över hela världen. Kedjan har under de senaste åren mottagit flera utmärkelser som bästa hotellkedja, och har dessutom uppmärksammats för servicefilosofin ”Yes I Can”.

–  Alla våra medarbetare arbetar dagligen med vår servicefilosofi i åtanke. Alla kunder är unika för oss och vi är fast beslutna om att erbjuda den absolut bästa servicen och äkta gästfrihet. För oss är en kund som väljer att återvända ett kvitto på att vi är på rätt väg, säger Jan Petter Eilertsen, Regional Director för Radisson Blu i Sverige, Danmark och Island.

Nyhet från meetingsinternational.se

Kontakta oss för mer information!

Nyhetsarkiv

Senaste nyheter